Τιμή: 9.390 ευρώ
Ποιο δίτροχο είναι πιο εναλλακτικό από το νέο Integra της Honda; Δεν είναι μοτοσικλέτα, αφού διαθέτει πολλά πλαστικά και αυτόματη μετάδοση. Αλλά δεν είναι και scooter, αφού συμπεριφέρεται σαν μοτοσικλέτα και έχει και χειροκίνητη επιλογή σχέσης. Υπάρχει, λοιπόν, πιο alternative μοντέλο από αυτό;
Το Integra, λοιπόν, συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των μοτοσικλετών και συγκεντρώνει τα θετικά σημεία και από τους δύο: Αρχιτεκτονική πλαισίου αντίστοιχη με μίας μοτοσικλέτας (μοτέρ μπροστά και μέσα στο πλαίσιο και συμβατικό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ), τροχοί 17 ιντσών, μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, φρένα με C-ABS, και προστασία από τα στοιχεία της φύσης ανάλογη με των scooter.
Παράλληλα ο νέος δικύλινδρος κινητήρας, προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα / 100 χλμ.), αλλά και ικανοποιητικότατες επιδόσεις. Αν και ο σκοπός του δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ροπής και ισχύος αλλά η καλύτερη δυνατή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η μέγιστη ισχύς του νέου μοτέρ ανέρχεται στους 51 ίππους και στα 6,3 kgm ροπής στις 6.250 και 4.250 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Επιπλέον, ο δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεύτερης γενιάς και διαθέτει δύο αυτόματες λειτουργίες (D και S για κανονική και σπορ οδήγηση αντίστοιχα) και μία πλήρως χειροκίνητη. Τέλος, κάτω από τη σέλα, το Integra διαθέτει ικανό αποθηκευτικό χώρο που αγγίζει τα 15 λίτρα, ενώ οι τροχοί του είναι οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί σε scooter, καθώς ξεπερνούν τις 16 ίντσες και έχουν… μοτοσικλετιστική διάμετρο, με 17 ίντσες μπρος και πίσω!
Στο δρόμο, τέλος, το Integra συμπεριφέρεται όπως ακριβώς περιμένεις: σα μοτοσικλέτα. Σταθερό, βράχος σε όλες τις ταχύτητες και ικανό να κινηθεί σε sport ρυθμούς χάρη στις σφιχτές αναρτήσεις, το πολύ καλό πλαίσιο και τα εξαιρετικά φρένα με το ABS, που θα διατηρήσουν ήσυχο τον αναβάτη.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/4.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 238
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr