Τιμή: 22.550 ευρώ
Οι κακές γλώσσες λένε πως οι post rock μουσικοί, αν πιάσουν μια κιθάρα και ξεκινήσουν να παίζουν ένα τραγούδι, ξεχνάνε να το τελειώσουν… Κάπως έτσι νιώθει κι ο αναβάτης του BMW K 1600 GT. Με μια τέτοια μοτοσικλέτα, θα ξεκινήσεις το ταξίδι σου και θα ξεχάσεις να σταματήσεις!
Αυτό οφείλεται στα υψηλά επίπεδα άνεσης, την προηγμένη τεχνολογία, τον πλούσιο εξοπλισμό (αν το K 1600 GT είχε περισσότερη τεχνολογία και εξοπλισμό, θα μπορούσε να στηρίξει ένα ολόκληρο μικρό οικοσύστημα!) και τον εξακύλινδρο κινητήρα. Στον τελευταίο, η ροπή ξεχειλίζει από το ρελαντί και κάνει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων να μοιάζει άχρηστο παρά την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του. Επιπλέον, οι στροφές ανεβαίνουν αστραπιαία σε κάθε άνοιγμα του ηλεκτρονικού γκαζιού και οι εξατμίσεις απελευθερώνουν έναν χορταστικό μπάσο ήχο που όμοιο του δε θα βρείτε πουθενά αλλού.
Στην εθνική οδό, το κορυφαίο τουριστικό BMW δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο εκτός από άριστο. Η άνεση βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, η ζελατίνα στην ψηλή θέση, απομονώνει αναβάτη και συνεπιβάτη από τον αέρα και το μόνο που μένει σε εσάς, είναι να επιλέξετε την ταχύτητα με την οποία θα κινηθείτε ρυθμίζοντας το cruise control ανάλογα. Στον επαρχιακό δρόμο, το K 1600 GT θα καταφέρει ξανά να εντυπωσιάσει τον αναβάτη του, χάρη στην αρκετά ανάλαφρη αίσθηση που παρουσιάζει. Supersport δεν είναι, αλλά στρίβει σαν ενιαίο κομμάτι και μπορεί να δεχτεί αρκετή πίεση χωρίς κανένα ίχνος διαμαρτυρίας.
Κινητήρας: 4T, 6Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1649
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 17,85/5.250
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 319
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr