Το Wave 110i διαθέτει αυτή τη στιγμή έναν από τους πλέον φρέσκους σχεδιασμούς στην κατηγορία. Αν και παραμένει σοβαρό (στα πρότυπα του Innova), κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις το καθιστούν κατάλληλο και για αναβάτες νεαρότερης ηλικίας που επιθυμούν μερικές πιο νεανικές πινελιές. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν οι γωνίες της μάσκας και ο επιθετικός πολυγωνικός προβολέας, ο οποίος φλερτάρει με τα επίσης επιθετικά φλας. Επιπλέον, χαρακτηριστικό ρόλο στην εμφάνιση του Wave παίζει και η διχρωμία που επικρατεί σε ολόκληρο το κοστούμι του, με ασημένιες και μαύρες πινελιές. Οφείλω να σημειώσω, τέλος ότι, η ποδιά είναι μεν μίνιμαλ και δίνει sport τόνο στο παπί, αλλά παραμένει ιδιαίτερα αποτελεσματική σε προστασία από τα νερά. Το Vision, από την άλλη, να μου επιτρέψετε να σημειώσω ότι, δείχνει υπερβολικά σοβαρό στο γκρίζο χρώμα της δοκιμής μας και ότι, σε ένα άλλο χρώμα θα φαινόταν ακόμη πιο νεανικό. Και στη δική του περίπτωση δε λείπουν οι γωνίες και ο αιχμηρός συνολικά σχεδιασμός. Ειδικά στο μπροστινό μέρος, οι έντονες γωνίες ανακατεύονται με τις καμπύλες της διογκωμένης μάσκας και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Τα τρία φωτιστικά σώματα είναι μεγάλα σε διαστάσεις και έρχονται σε αντίθεση με τη μίνιμαλ ποδιά, όσο το μάτι κατεβαίνει. Οι «σκληρές» γραμμές συνεχίζονται και πίσω, μέχρι το σημείο που τα πλαστικά εισβάλλουν σα βέλος στην περιοχή του φαναριού, ενώ το μόνο στοιχείο που φανερώνει τον πρακτικό χαρακτήρα του scooter είναι η σχάρα. Αμφότερα τα μοντέλα, πάντως, υιοθετούν πιστά την αισθητική της Honda των τελευταίων ετών. Επιθετική, αλλά όχι εξεζητημένη, καλύπτει τα γούστα νεότερων αναβατών, χωρίς να παρεκτρέπεται ή να λειτουργεί εις βάρος της πρακτικότητας.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr