Η εργονομία του 16ιντσου Vision είναι πλέον ακόμα πιο κοντά σε εκείνη ενός παπιού. Εύκολο σαν ποδήλατο, ακόμα και για τα χαμηλότερα αναστήματα, μανιτζέβελο, και με χρηστικές λεπτομέρειες που εντυπωσιάζουν.
Μεγαλύτερη εντύπωση από τη χωρητικότητα του αποθηκευτικού κάδου κάτω από τη σέλα, δεν μπορούμε να φανταστούμε. Με τη διατήρηση του πίσω τροχού στις 14 ίντσες, η Honda κατάφερε να κρατήσει ανέπαφο το μεγάλο μέγεθος του κάδου, καθώς όπως και στο Vision 14”, κάτω απ’ τη σέλα θα χωρέσει άνετα ένα full-face κράνος!
Ταυτόχρονα, θα χωρέσουν και το user-manual, αλλά και τα λίγα εργαλεία που δίνει η Honda με το Vision. Απίθανο, ε;! Κάτω απ’ τη σέλα, λίγο πιο πίσω από τον αποθηκευτικό κάδο, βρίσκεται και το στόμιο του ρεζερβουάρ. Και μιας κι αρχίσαμε με τους χώρους, ας συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο. Πέρα απ’ το μεγάλο κάδο, το Vision συνεχίζει να εντυπωσιάζει, μιας και διαθέτει δύο ανοιχτούς χώρους στην ποδιά, γάντζο για τσάντες, επίπεδη ποδιά για φόρτωμα ογκωδών αντικειμένων, αλλά και μικρή σχάρα στο πίσω μέρος!
Οικονομικό όραμα, τσεκ. Χρηστικό, τσεκ. Πάμε για άλλα. Η σέλα είναι ιδιαιτέρως άνετη, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη, ακόμα κι αν αμφότεροι είναι μεγέθους… XXL. Ταυτόχρονα, ο συνεπιβάτης διαθέτει δυο χειρολαβές που τον κάνουν να αισθάνεται ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Μικρή ένσταση ίσως έχουμε στις μεγάλες παραμονές στη σέλα, αφού μετά τη… μία ώρα συνεχούς παραμονής πάνω της, πιθανώς ο αναβάτης να πιαστεί ελαφρώς. Μιλάμε όμως για πολλή ώρα, ενώ στα μικρότερα… ταξίδια, θα παραμείνετε φρέσκοι και ξεκούραστοι. Σημειώστε πως, οι διακόπτες των φλας (τα οποία έχουν διακριτική ηχητική υπενθύμιση) και της κόρνας έχουν αντιστραφεί, στα νέα πρότυπα που ακολουθεί η Honda, και θέλουν μια ελαφρά συνήθεια.
Οι καθρέπτες είναι μεγάλοι και προσφέρουν άριστο οπτικό πεδίο, ενώ ρυθμίζονται πανεύκολα. Χαρήκαμε που στο Vision ο αναβάτης βρίσκει και διπλό, αλλά και μονό σταντ. Φυσικά, για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος, μιας και το Vision προτάσσει την οικονομία ως μέγιστο όραμα, έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις, όχι στην ποιότητα, όσο στην εργονομία. Ταυτόχρονα, η Honda σκέφτηκε καλά τους τομείς για τους οποίους θα έκανε τα… στραβά μάτια, ώστε να μην είναι σε νευραλγικό σημείο, και να μην επηρεάζουν αξιοσημείωτα τη συμβίωση του αναβάτη με το Vision.
Παραχωρήσεις λοιπόν θα βρούμε στα λιτά όργανα τα οποία δεν έχουν ούτε ρολόι, στην απουσία φωτιστικού σώματος κάτω από τη σέλα, στο γεγονός πως η σέλα δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, αλλά από άλλο στο πλαϊνό πλαστικό του scooter, ενώ στις μεγάλες λακκούβες, θα ακουστούν ορισμένα τριξίματα από τον χώρο των οργάνων. Αυτές είναι οι παραχωρήσεις που έγιναν, μικρής κλίμακας όμως, και χωρίς σημαντικό αντίκρισμα στην καθημερινή σας μετακίνηση.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr