Οι καλύτερες βόλτες στη σέλα του Χ10 είναι οι βραδινές. Ο λόγος βρίσκεται, φυσικά, στα φωτιζόμενα χειριστήρια και τον αχνό μπλε φωτισμό της ψηφιακής οθόνης στον πίνακα οργάνων που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση πολυτέλειας. Θέλεις να τα βλέπεις και αυτές είναι οι μοναδικές ώρες που μπορείς. Τα υπόλοιπα χαρίσματά του ιταλικού scooter μπορούν να εκτιμηθούν οποιαδήποτε άλλη στιγμή.
Το Χ10 είναι ένα πολύ προσεγμένο scooter και αυτό έχει αντίκτυπο στην αίσθηση που αφήνει στον αναβάτη ειδικά εν κινήσει. Θυμίζει αμυδρά λιμουζίνα, στην άνεση αλλά και την συνολική ποιότητα λειτουργίας κρατώντας τον αναβάτη του φρέσκο και ξεκούραστο. Αυτός θα παραμείνει έτσι και στο κέντρο της πόλης, αρκεί να μην προσπαθήσει να «στραμπουλίξει» το X10 ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε ώρα αιχμής. Αν και το ζύγισμά του είναι καλό, το μήκος και το μεταξόνιο που ξεπερνά τα 1,6 μ. (!) δεν κρύβονται και το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να γρατσουνίσεις τα ποιοτικά βαμμένα πλαστικά του πάνω σε κάποιο προφυλακτήρα. Εδώ να σημειώσουμε ότι, παρά την καλή συνολικά απόδοση των ελαστικών, η σχέση τους με τις λευκές λωρίδες του δρόμου δεν κινείται στα ίδια επίπεδα και θα πρέπει δείξετε λίγη παραπάνω προσοχή όταν περνάτε πλαγιασμένοι από πάνω τους.
Στον ανοιχτό δρόμο, η αίσθηση της λιμουζίνας παραμένει. Με το X10 θα καλύψετε μικρές η μεγάλες αποστάσεις με χαρακτηριστική άνεση, 140-150 χλμ./ώρα στο κοντέρ και πολύ καλή προστασία από τον αέρα. Μόνο κοντά στην τελική το πλαίσιο θα εμφανίσει μια ανεπαίσθητη ταλάντωση, αν επιχειρήσετε να αλλάξετε κατεύθυνση πολύ γρήγορα. Στο επαρχιακό δίκτυο, το Χ10 εξακολουθεί να ικανοποιεί με τη συμπεριφορά του. Ο αναβάτης κάθεται πιο κοντά στον πίσω από ό,τι στον εμπρόσθιο τροχό και αυτό το λαμβάνει και σαν αίσθηση, αφού νιώθει το μπροστινό μέρος λίγο απόμακρο.
Η αίσθηση από τον εμπρόσθιο τροχό μπορεί να μην είναι τόσο άμεση, ωστόσο, το X10 αντιδρά πάντα προοδευτικά, διατηρεί τη συνοχή του υπό πίεση και θα κρατήσει ένα σβέλτο ρυθμό χωρίς να κάνει θυσίες στην προσφερόμενη άνεση.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr