Η σέλα είναι ελαφρώς ψηλή για τους πιο κοντούς αναβάτες, αλλά αναστήματα άνω του 1.65 δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να πατήσουν γερά ολόκληρο το πέλμα κάτω. Η σέλα είναι τεράστια, ιδιαίτερα για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη, αν και στο τέλος του μεριδίου του δεύτερου προς τα πίσω, εκείνη σκληραίνει αισθητά -λίγο ακόμα αφρώδες στο τελείωμα της θα την έκανε ιδανική.
Το αφρώδες τώρα του αναβάτη είναι ελαφρώς πιο μαλακό από το ιδανικό, με συνέπεια εκείνος να βουλιάζει μέσα του. Όμως όπως θα δείτε και στη συνέχεια, αυτό δε συνεπάγεται με πιάσιμο, αφού η λειτουργία πλαισίου, αναρτήσεων, αλλά και χάρη στο μπόλικο αφρώδες της σέλας, το S3 Advance είναι από τα πιο άνετα scooter όσον αφορά σε κίνηση στο κακό ελληνικό οδόστρωμα.
Η στάση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι όρθια και φυσική, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες. Ένσταση έχουμε στην κάλυψη των ποδιών του αναβάτη, αν εκείνος επιλέξει την ξαπλωτή στάση με τα πόδια τοποθετημένα μπροστά, αφού εκεί, η ποδιά δεν τα καλύπτει πλήρως. Αν όμως βρέχει, απλώς κρατήστε τα πόδια στο επίπεδο πάτωμα, και δεν θα έχετε πρόβλημα. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του δυο εργονομικές χειρολαβές, και μια πλάτη που καταφέρνει να τον κρατάει άνετο, χωρίς να του μεταφέρει χτυπήματα από τις λακκούβες -σπάνιο προσόν, όσον αφορά στις πλάτες συνεπιβάτη. Συνεχίζουμε με το συνεπιβάτη, τα μαρσπιέ του οποίου είναι αναδιπλούμενα, και ανοίγουν με ένα χτύπημα του παπουτσιού του.
Περνώντας στους χώρους, κάτω από τη (φωτιζόμενη και στηριζόμενη με αμορτισέρ) σέλα θα χωρέσει ένα full-face κράνος κι ένα jet. Μπροστά, δεν υπάρχει επίπεδο πάτωμα, όμως θα βρείτε ένα γάντζο για τσάντες, και δύο ντουλαπάκια, το ένα εκ των οποίων κλειδώνει. Μέσα στο τελευταίο υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, αλλά και μηχανικό άνοιγμα της σέλας -για την περίπτωση βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα. Στο ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει μπορείτε με έξυπνο τρόπο να δείτε και το επίπεδο του παραφλού.
Περνάμε και στην εκκίνηση, όπου το S3 διαθέτει ένα τεχνολογικό υπέρ-ατού που εκπλήσσει ευχάριστα, αφού διαθέτει σύστημα keyless, και δεν χρειάζεται να βάλετε κλειδί σε κάποιο διακόπτη για να εκκινήσετε το scooter! Πρόκειται για ένα εύχρηστο σύστημα, όπου ο αναβάτης έχει πάνω του ένα μικρό πομπό, σε κάποια τσέπη. Όταν πλησιάσετε το scooter, εκείνο σας αναγνωρίζει ως τον… ιδιοκτήτη του, επιτρέποντας σας να ξεκλειδώσετε τον κεντρικό διακόπτη και να το βάλετε μπροστά με τη μίζα, χωρίς να βάζετε-βγάζετε κλειδιά από τσέπες σε διακόπτες, κλπ. Παρόμοιο σύστημα σπάνια συναντάται σε δίκυκλα, ενώ το έχουμε δει μόνο στα ακριβά Harley-Davidson, στα Ducati Multistrada και Diavel, αλλά και σε ένα ακόμη scooter, στο Honda Forza. Έξυπνο και διασκεδαστικό gadget, αρκεί να μην ξεχνάτε να κουβαλάτε τον πομπό, όταν αλλάζετε ρούχα και μπουφάν.
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr