Μέσα στην κίνηση της πόλης, το S3 Advance αποδεικνύεται πολύ δυνατό, καθώς διαθέτει και την ανάλογη δύναμη στο μοτέρ, αλλά και δύναμη και πληροφόρηση όσον αφορά στα φρένα. Ο αναβάτης του μπορεί να ανοίγει το γκάζι σε κάθε φανάρι, με το S3 να εκτοξεύεται μπροστά, και κατόπιν να τσαρουχώνει τα φρένα, και να φρενάρει αστραπιαία, σε πολύ μικρές αποστάσεις.
Μπορεί τα φρένα να μη διαθέτουν ABS, δίνουν όμως στον αναβάτη να καταλάβει ακριβώς που είναι τα όρια τους, κι έτσι να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τη μεγάλη δύναμη τους. Οι λακκούβες τώρα μας δίνουν την ευκαιρία να σχολιάσουμε ταυτόχρονα ένα θετικό κι ένα αρνητικό σημείο στο scooter της Daelim. Από τη μία μεριά, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν θα ταλαιπωρήσουν τη μέση αναβάτη και συνεπιβάτη, γεγονός πολύ θετικό, από την άλλη όμως, οι ελαστικές βάσεις στο τιμόνι, οι ελαστικότητες του πλαισίου και οι μαλακές αναρτήσεις δίνουν μια περίεργη, και σχετικά ασαφή εικόνα στο κράτημα. Στην εικόνα αυτή συνεισφέρουν και τα σκληρά ελαστικά της Schwalbe, που κόβουν τον αέρα στον αναβάτη με sport διαθέσεις.
Είμαστε σχεδόν σίγουροι, πως το κράτημα θα βελτιωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, αν αλλάξετε ελαστικά, θα θέλαμε όμως να βλέπαμε το S3 να παραδίδεται με μαλακά ελαστικά, καταλληλότερα για τις ελληνικές συνθήκες, από την αντιπροσωπεία. ΠαρΆ όλα αυτά, τα όρια στο κράτημα θα έρθουν κοντά μόνο στο βρεγμένο, ή σε ιδιαίτερα ολισθηρές καταστάσεις, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες, ακόμα και με αυτά τα ελαστικά, το S3 Advance θα ελιχθεί σα δαίμονας ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω του με χαρακτηριστική ευκολία τα περισσότερα οχήματα. Και στην Εθνική Οδό, μπορείτε να ταξιδεύετε άνετα με 120-140χλμ/ώρα, με χαρακτηριστική σταθερότητα, δίχως ταλαντώσεις, και κουνήματα. Τα φλας διαθέτουν ένα ανεπαίσθητο ηχητικό σήμα που δεν ενοχλεί (δεν ακούγεται όμως), οι καθρέπτες έχουν καλό οπτικό πεδίο, ενώ η κόρνα είναι από τις δυνατότερες και πιο ωραίες σε χροιά που έχουμε ακούσει!
Το keyless σύστημα λειτουργεί άψογα, ενώ πρέπει να πλησιάσετε πολύ κοντά για να σας αναγνωρίσει. Και η κατανάλωση καυσίμου στα 4,2lt/100χλμ κρίνεται λογικότατη, ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων θα σας δώσει αυτονομία περίπου 270-275 χιλιομέτρων.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr