Κρατώντας πατημένη μια από τις μανέτες των φρένων, πιέζουμε τη μίζα, και το S3 Advance έρχεται στη ζωή. Ο ψεκασμός μεταφράζεται σε άμεσο ρελαντί, και σε άριστη τροφοδοσία, ανεξαρτήτως καιρικών ή υψομετρικών συνθηκών.
Ο τρόπος με τον οποίο επιταχύνει το S3 χαμηλά έχει μια (υπολογισμένη) ελαφριά καθυστέρηση που δεν γίνεται όμως ποτέ ενοχλητική, καθώς η ώθηση είναι συνεχής, ενώ από τις μεσαίες και ψηλές στροφές χορταστική έως εντυπωσιακή. Κρατώντας ανοιχτό το γκάζι, το κοντέρ θα δείξει έως και 140χλμ/ώρα, δίχως να υποφέρει πουθενά από κραδασμούς, τρύπες ή λαχανιάσματα. Αντίθετα, η καμπύλη της ιπποδύναμης είναι μεν ήπια, είναι όμως ταυτόχρονα γεμάτη, όπως θα διαπιστώσετε και στις ανηφόρες. Εμείς, με αναβάτη, συνεπιβάτη και φορτίο, ανεβαίναμε την παρατεταμένη ανηφόρα της Εθνικής Οδού στο ύψος του Αγίου Στεφάνου, και το κοντέρ δεν έλεγε να πέσει κάτω από τα 130. Αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό. Σε κατηφόρα θα περάσετε και τα 150χλμ/ώρα. Με λίγα λόγια, η απόδοση του κινητήρα του S3 Advance κρίνεται παραπάνω από ικανοποιητική για τα 250 κυβικά του scooter (πιθανώς να πρόκειται για το δυνατότερο 250 της αγοράς, ενώ δείχνει ικανός να βάλει τα γυαλιά ακόμα και σε αρκετούς 300άρηδες), μην αφήνοντας κανένα παραπονεμένο!
Τέλος, να μην παραλείψουμε να τονίσουμε το πόσο καλά λειτουργεί και το ψυγείο στο S3, αφού ακόμα και σε πολύ ζεστές μέρες, η θερμοκρασία δεν έφτασε ποτέ στη μέση!
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Παίζει ρόλο η κατανάλωση στην επιλογή μοτοσυκλέτας;
Ηλεκτρικά που πιάνουν 100 και κάνουν πάνω από 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Aνετη επικράτηση του Jorge Martin στον αγώνα Sprint του Le Mans
Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
Pole Position και νέο ρεκόρ για τον Jorge Martin στη Γαλλία
Βάση καβαλέτου τιμονιού SP Connect Bar Clamp Mount Pro
Αδιάβροχο παντελόνι Anorak Way R-II
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr