Εκτός από τα αρχικά έξοδα της απόκτησης ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και άλλα, εξίσου σημαντικά που είναι αποτέλεσμα της συμβίωσης με το νέο δίκυκλο.
Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Στον πίνακα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός μεσαίου scooter, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης της Vespa GTS 300 Super που σας παρουσιάζουμε εδώ θα διανύσει 10.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
Vespa GTS 300 Super: Δαπάνες διετίας
Service 1.000 χλμ.: 65 ευρώ Service 10.000 χλμ.: 140 ευρώ Service 20.000 χλμ.: 200 ευρώ Σύνολο κόστους service: 304 ευρώ Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 940 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 1.569 Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη: 44 ευρώ Ασφάλιστρα 2 ετών: 364 ευρώ Κόστος/ημέρα: 3,1 ευρώ