ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Benelli BN 302 |
---|---|
Τύπος | 4T, 2K παράλληλοι, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
300 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
65Χ45,2 |
Συμπίεση (:1) | 12 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
38/10000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,6/9750 |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
19 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
165 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο Χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD τηλεσκοπικο πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Μονό αμορτισέρ / ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
46 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/260, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, μονοπίστονη δαγκάνα, ΑΒS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-17 |
Ελαστικό Π | 160/60-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2130 |
Πλάτος (χλστ.) | 800 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
795 |
Βάρος(κιλά) | 185 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ο |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ο |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ο/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ο/Ν |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
@νεκτάριος Με τι χρήματα;; 😁😁😁
παρτε το !!!!