Κινητήρας - Επιδόσεις

    Κινητήρας - Επιδόσεις

    Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος κινητήρας των 799κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, με αντικραδασμικό άξονα ανάμεσά τους και κομβία στροφάλου με περιεχόμενη γωνία 75ο είναι εξοπλισμένος με ψεκασμό της Bosch και προερχόμενος από την KTM 790 Adventure. Για την επίτευξη μείωσης τριβής και θορύβου τα πιστόνια είναι σφυρήλατα με επίστρωση DLC, συμβάλλοντας στην απόδοση του, η οποία ανέρχεται στους 95 ίππους στις 9.000σ.α.λ και με ροπή 75Nm στις 7.500σ.α.λ.. Το ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire με το 6-τάχυτο κιβώτιο που διαθέτει θα συνεργαστεί άψογα με τον υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης και το Quickshifter για πιο ξεκούραστες, γρήγορες αλλαγές στο ανεβοκατέβασμα των σχέσεων ταχυτήτων. Η χαρά των παλαιών μοτοσικλετιστών που οδηγούσαν χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα θα μείνει ανεξίτηλη μιας και υπάρχει η δυνατότητα πλήρης απενεργοποίησης αυτών μέσω των 6 προγραμμάτων που διαθέτει, Sport, Rain, Offroad, Allterrain, OffroadPlus, AllterrainPlus. Στον τομέα της ασφάλειας συναντάμε τα εξής συστήματα, αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, αντιμπλοκαρίσματος τροχού σε φρενάρισμα εντός της στροφής Cornering ABS, αντιολίσθησης πίσω τροχού TCS και προειδοποίησης ανίχνευσης οχήματος στα πλαϊνά – πίσω μέρος της μοτοσικλέτας A.R.A.S.. Το πιο σημαντικό που θα παίξει ρόλο σε καθημερινό επίπεδο, είτε για βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η οποία θα κυμανθεί σε εκτός πόλης στα 5,7λτ/100χλμ και σε μεικτό κύκλο στα 6,1λτ/100χλμ.                                     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     
    Επιδόσεις  
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,87
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,5
    60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 4,8
    100 - 0 (μέτρα) 41,84
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,1

    Σελίδα 1CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά