Το Aroma είναι ένα ιδιαίτερα μαζεμένο σε διαστάσεις scooter, φτιαγμένο για να κινείται σαν αίλουρος στο αστικό τοπίο. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η εργονομία του θα ταιριάζει γάντι στις αναβάτριες αλλά και στους μικρόσωμους αναβάτες. Εγώ με ύψος 1,85 μ. χώρεσα άνευ συνεπιβάτη χωρίς να δυσκολευτώ αλλά όλα δείχνουν ότι αυτοί που θα το απολαύσουν περισσότερο θα πρέπει να είναι κάτω από 1,8 μ.
Η αίσθηση που δίνει το Aroma όταν βρίσκεσαι στη σέλα του είναι ότι ζυγίζει το πολύ… πενήντα κιλά, με τα πόδια να φτάνουν κάτω με χαρακτηριστική άνεση. Το τιμόνι βρίσκεται στη σωστή απόσταση από τον κορμό και στην επίπεδη ποδιά θα βρείτε εύκολα την ιδανική θέση για τα πόδια σας.
Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός και όμορφος, οι διακόπτες στο τιμόνι βρίσκονται στις σωστές θέσεις και οι καθρέπτες, που ρυθμίζονται εύκολα και γρήγορα, προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Αποθηκευτικό χώρο θα βρείτε κάτω από τη σέλα του Aroma ικανό να δεχτεί ένα jet κράνος και κάποια ακόμη μικροπράγματα, ενώ στην περιοχή της ποδιάς υπάρχει και ανοιχτή θήκη για τα πράγματα που χρειάζεστε άμεσα.
Τέλος, να πούμε ότι το μέγεθος της σέλας βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και πάνω της θα βολευτούν άνετα δύο άτομα μέσου αναστήματος με τον συνεπιβάτη να έχει στη διάθεσή του και πρακτική χειρολαβη.
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
KTM 390 Adventure: Μικρομεσαία On-Off με 2 Riding modes
Μάργαρης: Η απόλυτη εξειδίκευση Piaggio
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Pirelli Scorpion Trail IIΙ 110/80-19 & 150/70-17
Dunlop SportSmart TT 120/70-17 & 180/55-17
Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 190/55-17
Αν ψάχνετε χιλιομετροφάγο θα επιλέγατε scooter ή παπί για την πόλη;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr