Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, V4, Y/Ψ 16B |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81X60 |
|
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
128/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12.8/6.800 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21.5 |
|
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
7.5 |
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
285 (χωρίς DCT: 275) |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις Ε |
USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, C-ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, C-ABS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
|
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.595 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr