Μια super διασκεδαστική και πανίσχυρη μοτοσικλέτα με τεράστιες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, που έχει την ικανότητα να ταξιδεύει για ώρες χωρίς να κουράζει τον αναβάτη της. Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη από τα επιμέρους χαρακτηριστικά της είναι η ομοιογένεια του συνόλου και η απίστευτη φιλικότητα, με το εξαιρετικό ηλεκτρονικό δίχτυ ασφάλειας (ABS, Traction Control) να παίζει εδώ τον δικό του μεγάλο ρόλο και να κάνει το μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων της εκμεταλλεύσιμο και από τους λιγότερο έμπειρους.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.195 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
105x69 |
Συμπίεση
(:1) |
12.5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
150/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12.75/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.2 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
270 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
237 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD WP 48χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
220 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
220 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4πίστονες δαγκάνες Brembo ακτινικές, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/267, 2πίστονη Brembo, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21 |
Ελαστικό
Π |
140/70-18 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
860/875 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr