Μια super διασκεδαστική και πανίσχυρη μοτοσικλέτα με τεράστιες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου που έχει την ικανότητα να ταξιδεύει για ώρες χωρίς να κουράζει τον αναβάτη του. Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη από τα επιμέρους χαρακτηριστικά του είναι η ομοιογένεια του συνόλου και η απίστευτη φιλικότητα του με το εξαιρετικό ηλεκτρονικό δίχτυ ασφάλειας (ABS, Traction Control) να παίζει εδώ τον δικό του μεγάλο ρόλο και να κάνει το μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων του εκμεταλλεύσιμο και από τους λιγότερο έμπειρους.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.195 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
105x69 |
Συμπίεση
(:1) |
12.5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
150/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12.7/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD WP 48mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ WP, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320 4πίστονες ακτινικές Brembo δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/267, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19 |
Ελαστικό
Π |
170/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
860-875 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Y/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr