Ο αναβάτης του GΤ 135, λοιπόν, μπορεί να κερδίσει πολλά πάνω στη σέλα του. Ο κινητήρας των 135 κ.εκ. προσφέρει μεγαλύτερες επιδόσεις από τους περισσότερους εκπροσώπους του ανταγωνισμού και καθιστά το παπί της Modenas ένα από τα ισχυρότερα και γρηγορότερα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
135 |
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). |
53x59 |
Συμπίεση (:1) |
10 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/5.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρ.Ρεζερβ./ρεζέρβας (λίτρα) |
4,3 |
Κατανάλ.(λίτρα/100χλμ.) |
2,5 |
Βάρος (kg, κενό) |
102 |
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
130 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Διπλό Αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /234 |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /196 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε: IRC NR 21 2.50 x 17 43P |
|
Ελαστικό Π: IRC NR 21 2.75 x 17 47P |
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.950 |
Πλάτος (χλστ.) |
680 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.245 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
750 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
• |
Μίζα |
• |
Μανιβέλα |
• |
Στροφόμετρο |
• |
Κοντέρ |
• |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
• |
Ένδειξη βενζίνης |
• |
Μερικός χιλιομετρητής |
x |
Φέρινγκ |
x |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
x |
Κεντρικό σταντ |
• |
Πλάγιο σταντ |
• |
Σχάρα |
x |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
x |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
• |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr