Αν ψάχνετε για καινούριο παπί, κινείστε κατά κύριο λόγο στο κέντρο της πόλης και θέλετε να ξοδέψετε όσο το δυνατό λιγότερα, το Vox πρέπει σίγουρα να μπει στην κορυφή της λίστας σας. Είναι το πιο φτηνό «επώνυμο» παπί της αγοράς και παράλληλα, μια αξιόλογη προσπάθεια από τη γαλλική εταιρεία αφού, πέρα από την μικρή του τελική ταχύτητα, δεν έχει να ζηλέψει κάτι άλλο από τις αμέσως ακριβότερες προτάσεις της αγοράς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109,7 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,7/6.000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
3,3 |
Βάρος, (κιλά) |
96 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
90 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., διπίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Ταμπούρο, 110 χλστ. |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
-17΄΄ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.890 |
Πλάτος
(χλστ.) |
690 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
Y |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
_ |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr