Με 5.980 αποκτά κανείς έτοιμη, μια μοτοσικλέτα που ενδέχεται να του κόστιζε πολύ παραπάνω αν έμπαινε την διαδικασία αγορά ένας παλιού μονοκύλινδρου, το αναπαλαίωνε και το «καστομάριζε» αναλόγως. Το Gran Milano, μπορεί να μείνει στην stock μορφή του για όσους δεν θέλουν πολλά – πολλά και με λίγες βελτιώσεις στα σημεία να αποτελέσει μια πολύ όμορφη μοτοσικλέτα για καθημερινή μετακίνηση και ευχάριστες βόλτες τα ΣΚ. Από την άλλη όμως, μπορεί να αποτελέσει και μια εξαιρετική βάση για βελτιώσεις μεγάλου εύρους από αναβάτες με «ανησυχίες», που θα το φέρουν ακριβώς στα μέτρα τους αισθητικά και οδηγικά. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που σε βάζει άμεσα στον μικρόκοσμο που διαμορφώνει ο χαρακτήρα της και αυτό είναι και η μεγαλύτερη επιτυχία της!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
445 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
89,9x69,8 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
22,4 |
Βάρος, χωρίς καύσιμο (kg) |
145 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, μονό, σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 47χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/360, 4-πίστονη ακτινική δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/220, 2Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
150/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.066 |
Πλάτος (χλστ.) |
640 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ /Υ |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Γιατί 6000....ρε παιδιά το ταληρακι λίγα είναι ... πανέμορφο μηχανάκι εδώ στην ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ το πουλούν σε αναλογία με το δολάριο 5500......ή BMW G310 R....ή εταιρία στην αθηνα μου είπε ότι σύντομα έρχεται εκεί στα 5000.......στις 6 απριλιου ΘΑΜΑΙ αθηνα για αγορά μηχανής ... γουσταρω την SWM gran MILANO ...αλλά 6000 ....ούτε με σφαίρες!!
To μοτερ ειναι αντιγραφή απο Honda XR400R
To μοτερ ειναι αντιγραφή απο Honda XR400R
κινητηρας παλιός honda 600 xlr σε κινεζικη version.... κατα τα άλλα κουκλί.....