Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη για ταξίδια. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 81x62,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,1/6.400 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ /310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/Ν |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Y /Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr