Το ΚΤΜ είναι ένα πραγματικό εργαλείο διπλής χρήσης, καθώς κανένα άλλο “πολιτικό” μοντέλο δεν μπορεί ούτε καν να πλησιάσει το εύρος δυνατοτήτων του. Με κορυφαία περιφερειακά, φοβερά διασκεδαστικό χαρακτήρα, εκρηκτικό κινητήρα, απλησίαστες αναρτήσεις και πλαίσιο τέρας στιβαρότητας, με τεράστιες δυνατότητες που θα εξερευνάτε για μια ζωή, άριστο τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, το 690 Enduro R είναι πραγματικά απαράμιλλο!
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ 4Β, 1ΕΕΚ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
690 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
102x84.5 |
Συμπίεση
(:1) |
12.6 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
67/Δ.Α. |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
12 |
Βάρος,
κενό (kg) |
143 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD WP 48 χλστ.,ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
250 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ, ΑΣ low&high,
ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
250 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300, 2πίστονη δαγκάνα, ABS Bosch 9M |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS Bosch 9M |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21’’ |
Ελαστικό
Π |
140/80-18’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.504 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
910 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Δ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Δ/Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Δ/Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Δ/Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Δ/Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Δ/Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr