Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
535 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
87x90 |
Συμπίεση
(:1) |
8,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
29,1/5.100 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
4,5/4.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
5,9 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
184 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
Τηλεσκοπικό
πιρούνι Paioli 41χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ
Paioli |
Διαδρομή
(χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ 300
χλστ., 2πίστονη δαγκάνα Brembo |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ 240
χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.060 |
Πλάτος (χλστ.) |
760 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.360 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
800 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18 56 Η |
Ελαστικό Π |
130/70-18 63 Η |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
- |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
- |
Υπολογιστής
ταξιδίου |
- |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης
βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
- |
Ζελατίνα /
Ρυθμίσεις |
- |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
- |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές
/ Σχάρα |
Υ/- |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
-/Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr