Η θρυλική F4
της MV
Agusta
επανέρχεται ανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους.
Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: Ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις. Οι
αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα
ταχυτήτων (quick shifter).
Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.
Η κορυφαία έκδοση RR διαθέτει ένα σπέσιαλ πλαίσιο με χειροποίητες κολλήσεις,
πανάλαφρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins και ο κινητήρας με μπιέλες
τιτανίου αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 201 ίππων. Εδώ το μπροστινό φρένο ανατίθεται
στην κορυφαία σειρά της Brembo,
Μ50.
Φέτος παρουσιάστηκε η συλλεκτική έκδοση F4 RC, μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος Reparto Corse (=RC) που θα κυκλοφορήσει σε 250 μοναδικά
κομμάτια. Στο σπεσιαλάκι της ομολογκασιόν για το WSBK ο κινητήρας έχει πουσαριστεί στα
212 άλογα, φορά εξάτμιση τιτανίου της Termignioni, ειδικά ηλεκτρονικά για αγωνιστική χρήση,
ανθρακονημάτινο μονόσελο και οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που
τρέχουν στο WSBK, (πιρούνι
NIX 30, αμορτισέρ TTX 36) χωρίς ηλεκτρονικές
ρυθμίσεις.
Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 195
/ 13.400 (RR: 201 /
13.600, RC: 212 /
13.600)
Ροπή (kg.m/rpm): 11.3
/ 9.600 (RR: 11.6 /
9.600, RC: 11.7 /
9.300)
Βάρος (kg): 191 στεγνό (RR: 190, RC: 175)
Τιμή (ευρώ): 20.900 (R: 22.900, RR:28.500,
RC: Δ.Α.)
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr