Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση
(:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,7/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
7,1 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
236 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
235 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ., Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 276 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.203 |
Πλάτος (χλστ.) |
998 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
820 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
Y |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
Y |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
Y |
Υπολογιστής ταξιδίου |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
- |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr