Μία από τις πιο εντυπωσιακές γυμνές μοτοσικλέτες της αγοράς, με δύο δεκαετίες παράδοσης και όνομα ξακουστό στα πέρατα του κόσμου. Το 821 είναι μια μοτοσικλέτα που θυμίζει αλλά δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχο μοντέλο αφού καταφέρνει να είναι παντού καλύτερο και σε μερικά σημεία, όπως τα ηλεκτρονικά και ο κινητήρας, η διαφορά είναι απλά χαοτική. Για αυτό ακριβώς το λόγο προκαλεί ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή του βρίσκεται λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ σε σχέση με το 796. Προσιτό δεν το λες. Από την άλλη όμως αν αναλογιστεί κανείς όλα αυτά που παίρνει με ένα Monster τότε η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μοιάζει με ευκαιρία στην γκάμα της ιταλικής εταιρίας. 'Αντε καλοτάξιδο!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
821 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x67,5 |
Συμπίεση (:1) |
12,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
112/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9,1/7.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,7 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
205,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
232 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, μοτέρ φέρον τμήμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/60-17΄΄ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.154 |
Πλάτος
(χλστ.) |
867 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.480 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785-810 |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr