Αυτό θα μπορούσε να είναι 8.950 ευρώ για το κόκκινο Scrambler Icon, 9.050 ευρώ για το κίτρινο Icon, ή 10.650 ευρώ για τις εκδόσεις Full Throttle, Urban Enduro, Classic. Σίγουρα δεν λες αυτές τις τιμές φθηνές, αλλά αν μιλάμε για το τίμημα της μοναδικότητας τότε πάμε πάσο. Επιπλέον, έχετε υπόψη σας πως τα 4 Scrambler αποτελούν τα φθηνότερα μοντέλα της Ducati σήμερα, μετά την κατάργηση των παλαιών μοντέλων Monster 696 & 796 και Hypermotard 796. Με λίγα λόγια, στο παραπάνω τίμημα κάνεις δική σου μια μοναδικής εμφάνισης, vintage ύφους, και λαχταριστών λεπτομερειών μοτοσικλέτα, με fun, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, άριστη για όλες -μα όλες- τις χρήσεις, και έτοιμη για ατελείωτη παραμετροποίηση -αν έτσι θέλετε. Και μην ξεχνάμε τις 3 γραμμές ρουχισμού και αξεσουάρ αναβάτη. Καλώς ήρθατε στο σύμπαν του Scrambler!
Ducati Scrambler Icon
|
|
Κινητήρας |
4T, L2 90ο, Α/Ψ,2Β/Κ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 50χλστ. |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
13,5/- |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,1 |
Βάρος (kg, κενό) |
170 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
214 (κόφτης) |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, ακτινική δαγκάνα, 4Ε /330, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /245, 1E, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli MT 60 RS 110/80-18" |
Ελαστικό Π |
Pirelli MT 60 RS 180/55-17" |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.100-2.165 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 (770 χαμηλή σέλα) |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr