Με το μικρό RC η KTM πέτυχε κάτι πολύ δύσκολο που πολύ λίγοι κατασκευαστές έχουν καταφέρει σε αυτή την κατηγορία. Κάτι που ήρθε με κόπο, μετά από άπειρες ώρες οδήγησης σε πίστα και δρόμο, αλλά και κουβέντας μεταξύ μηχανικών και δοκιμαστών. Μιλήσαμε για αυτό στην αρχή και αναφερόμαστε στην αίσθηση του RC200 που προσομοιώνει με μεγάλη επιτυχία την αίσθηση ταχύτητας μιας supersport. Η ταχύτητα ως μέγεθος βρίσκεται υπό κλίμακα. Η αίσθηση της ταχύτητας όμως έχει κρατηθεί σχεδόν αυτούσια! Πρωταρχικό ρόλο σε αυτό παίζει ο εύστροφος κινητήρας με τον υψίσυχνο ήχο, το “κοντό” βουτυρένιο κιβώτιο, που εκμεταλλεύεται άριστα τη δύναμη του μοτέρ και η θέση οδήγησης με την πολεμική αύρα. Αυτά είναι που σε βάζουν στην πρίζα, σε ωθούν να αλλάζεις συνεχώς τις ταχύτητες λίγο πριν τον κόφτη και να σκύβεις ασυναίσθητα (αλλά με απόλυτη συγκέντρωση) στην προσπάθειά σου να κρυφτείς πίσω από την λιλιπούτεια ζελατίνα. Στους άλλους που σε βλέπουν να πηγαίνεις με ταχύτητες… πόλης αλλάζοντας κατεύθυνση αστραπιαία αυτό φαίνεται μάλλον περίεργο. Εσύ όμως έχεις μεταφερθεί στο δικό σου μαγικό κόσμο χάρη στο RC 200 που σε έχει διαρκώς στην πρίζα χωρίς να σε αγχώνει. Είπαμε οι ταχύτητες είναι φυσιολογικές! Το κυνήγι με οτιδήποτε άλλο… οδηγείται στους αστικούς δρόμους μοιάζει απόλυτα φυσιολογικό με τη “νίκη” και την “ήττα” να έχουν ελάχιστη έως μηδενική αξία. Σημασία έχει αυτή η μαγική αίσθηση με τον αναβάτη να την αναζητά όλο και πιο συχνά σε όλο και μεγαλύτερες δόσεις.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr