Καλύτερα εξοπλισμένο και πιο ώριμο από ποτέ το V7 II Special είναι μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, για χαλαρά ταξιδάκια, πρακτικά για όλα. Έχει traction control και ABS στον βασικό του εξοπλισμό, την ξεχωριστή εμφάνιση των V7 και μπόλικο χαρακτήρα και ήχο που βρίσκει κανείς μόνο σε ένα Moto Guzzi. Με την τιμή του να ανέρχεται στα 8.890 ευρώ είναι σίγουρα μια προσιτή και ποιοτική μοτοσικλέτα που θα ομορφύνει την καθημερινότητά τόσο τη δική σας όσο και των γύρω σας και θα σας προσφέρει ξεχωριστές στιγμές δυσανάλογα πολλές σε σχέση με το κόστος απόκτησής του. Ακόμη το σκέφτεστε;
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, A/Ψ,4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
744 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
Συμπίεση (:1) |
10,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
47/6.200 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,12/2.800 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
22 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,6 |
Βάρος (kg) |
190, χωρίς καύσιμο |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
175 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό διπλής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
85 |
Φρένα Ε |
Δ /320, 4πίστονη δαγκάνα ABS |
Φρένα Π |
Δ /260, διπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18’’ |
Ελαστικό Π |
130/80-17’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.203 |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.449 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
- |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
- |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr