Το νέο αερόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ που χρησιμοποιεί το ST είναι το ίδιο που κινεί και το νέο Fiddle III 200i και φέρει για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικό ψεκασμό. Και σε αυτή την περίπτωση η πραγματική χωρητικότητα ανέρχεται στα 169 κ.εκ. με το το “βάπτισμα” του Symphony ST ως “200” να αποτελεί μια μόδα που ξεκίνησε από τον χώρο του αυτοκινήτου και πέρασε σιγά σιγά στους δύο τροχούς και φυσικά στα scooter. Το εν λόγω μοτέρ έχει σχεδιαστεί με στόχο το χαμηλό κόστος παραγωγής, τη μακροζωία και την οικονομία σε χρήση και συντήρηση, χωρίς να γίνονται θυσίες στον τομέα της πολιτισμένης λειτουργίας. Όπως και στο Fiddle έτσι και στο νέο Symphony ST, η απόδοση του ήσυχου σε λειτουργία μοτέρ εκπλήσσει ευχάριστα. Είναι όντως πολιτισμένο σε λειτουργία, παράγει ελάχιστους κραδασμούς, μόνο σε συγκεκριμένες στροφές που δεν ενοχλούν ποτέ, και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μετάδοση του κιβωτίου προσφέρει καλές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει. Η απόδοσή του δεν απογοητεύει ούτε στον αυτοκινητόδρομο αφού διατηρεί άνετα ταχύτητες της τάξης των 110 χλμ./ώρα, ενώ σε σχέση με το Fiddle παρουσιάζεται ακόμη πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Η μέση τιμή που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr