Το νέο Symphony ST, το κορυφαίο μέχρι στιγμής στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. H υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα υπόλοιπα Symphony ανταποκρίνεται τελικά πλήρως στην εικόνα που παρουσιάζει όσον αφορά στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Αυτή η τιμή βρίσκεται πλέον σε ευθεία αντιπαράθεση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα ακριβότερα...προσιτά scooter με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδη ποδιά. Απέναντι σε όλα το νέo Symphony ST δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ώριμο χαρακτήρα με δυνατά χαρτιά σε όλους τους επιμέρους τομείς, τον οποίο δεν έχετε παρά να γνωρίσετε και εσείς οι ίδιοι.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
168,9 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11,8/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,27/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
7,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,3 |
Βάρος (kg) |
122 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
120 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε |
Δ/260, διπίστονη δαγκάνα CBS |
Φρένα Π |
Δ /240, διπίστονη δαγκάνα, CBS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16’’ |
Ελαστικό Π |
110/70-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.995 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr