Ανακεφαλαιώνοντας, το Tricity κάνει τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο, ελαφρύτερο, απλούστερο, και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως, ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. 'Αριστο για τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά. Πάρα πολλά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,8 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 10,9/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,06/5.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,1 |
Βάρος (kg, γεμάτο) | 152 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι για κάθε τροχό 33 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | - |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | - |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ / 220 |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /230 |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 90/80-14" |
Ελαστικό Π | 110/90-12" |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.905 |
Πλάτος (χλστ.) | 735 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.310 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 |
Εξοπλισμός | |
ABS | Ν |
Μίζα | Υ |
Μανιβέλα | N |
Στροφόμετρο | N |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | N |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | N |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση | N |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Y |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr