Το ανανεωμένο 690 Duke είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα που κρύβει μέσα της ένα μεγάλο μέρος από τη γοητεία των πρώτων Duke με απίστευτη μαεστρία. Πολιτισμένο και απίστευτα φιλικό με τον αρχάριο αναβάτη που θα το χαρεί εντός και εκτός των τειχών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
690 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
105x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
72,5/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7,54/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,4 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
148,5 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, WP 43 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή |
135 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 4Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /260, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.466 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα