Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός μικρομεσαίου scooter, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης του LML Star 200 4T που μας αφορά εδώ θα διανύσει 9.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
LML Star 200 4Τ
Service 500 χλμ. (ευρώ): 67
Service 3.000 χλμ. (ευρώ): 55
Service 6.000 χλμ. (ευρώ): 73
Service 9.000 χλμ. (ευρώ): 50
Service 12.000 χλμ. (ευρώ): 55
Service 15.000 χλμ. (ευρώ): 50
Service 18.000 χλμ. (ευρώ): 55
Σύνολο κόστους service (ευρώ): 405
Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 612
Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 1.009
Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη (ευρώ): 44
Ασφάλιστρα 2 ετών (ευρώ): 404
Κόστος / ημέρα (ευρώ): 2,5
Μέση τιμή αμόλυβδης: 1,65 ευρώ/λίτρο
X-Cape 1200: Τι νέο φέρνει το μεγάλο Adventure της Moto Morini
Mega Scooter που αποδίδουν πάνω από 45 ίππους
Η Bajaj ετοιμάζει το μεγαλύτερό της Pulsar στα 400cc
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Ιστορική αγωνιστική Ducati κοστολογείται στα 700.000 ευρώ
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Mr. ΚΤΕΟ: Τεχνικός έλεγχος για ασφαλή Πασχαλινά ταξίδια
Emoov JS3 3kW: Στιλάτο ηλεκτρικό scooter χωρίς δίπλωμα
Vasilis Moto Tyres: Οι ειδικοί στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr