Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του
  • Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του

Kymco Dink R 125: Έφτασε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή παρουσία του

Με βαρύ όνομα στις πλάτες του, το Kymco Dink R 125 ήρθε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την 20ετή πετυχημένη παγκόσμια πορεία του. 125 κυβικά, 11,5 ίπποι και 13 ιντσών τροχοί για οικονομική και άνετη μετακίνηση στον αστικό κύκλο.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

125 κ.εκ. τετραβάλβιδο με 11,5 ίππους

Ακολουθεί δελτίο τύπου:

Το Kymco Dink R 125 συνεχίζει την παράδοση της σειράς Dink με παγκόσμια παρουσία που ξεπερνά τα 20 χρόνια ζωής. Πρόκειται για ένα compact GT scooter πολυτελείας, ιδανικό για τα αστικά κέντρα, που μπορεί να οδηγηθεί από αναβάτες με δίπλωμα Α1 αλλά και αυτοκινήτου.


Τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο 4βάλβιδο κινητήρα 125cc. Η απόδοσή του φτάνει τους 11.5 ίππους στις 7.000 στροφές, ενώ η ροπή στα 10.4Nm, κάνοντάς το αρκετά «ζωηρό» στην οδήγηση. Στο βασικό εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας φρένων CBS, που συνδυάζεται με δίσκους τύπου μαργαρίτα σε τροχούς 13 ιντσών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>