Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli
  • Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli

Moto Morini Seiemmezzo STR: Εξοπλισμένη με Brembo, KYB & Pirelli

- Τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 200χλμ/ώρα.
- Υπογράφοντας οι Brembo & Kayaba.
- Seiemmezzo στα Ιταλικά σημαίνει 6 ½.
- 200 κιλά με μόνο τα απαραίτητα.

Τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 200χλμ/ώρα

Η Moto Morini Seiemmezzo STR είναι μία μοτοσικλέτα που τραβάει τα βλέμματα στο πέρασμα της, με τη μεταμοντέρνα σχεδίαση και τις ρετρό γραμμές. Οι χτύποι της καρδιάς μας ανεβαίνουν στο άκουσμα του τετράχρονου, 8-βάλβιδου, υγρόψυκτου, δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 649κ.εκ αποδίδοντας 61 ίππους στις 8.250σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 54Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Αμεση είναι η απόκριση των εντολών που δέχεται το δεξί γκρίπ, μιας και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός του, τροφοδοτείται από την Bosch. Εναρμονισμένος  με τις προδιαγραφές Euro5 και με σχέση συμπίεσης 11.3:1. Καθώς, οι ρυθμιζόμενες μανέτες σου προσφέρουν την ιδανική απόσταση που ταιριάζει στα οδηγικά σου θέλω, επιλέγεις 1η ταχύτητα στο 6-τάχυτο κιβώτιο και μέσω ενός υγρού πολύδισκου συμπλέκτη ξεκινάς να μετακινηθείς για τις καθημερινές σου υποχρεώσεις. Το 16 λίτρων ρεζερβουάρ θα μας προσφέρει με ένα γέμισμα μία αυτονομία των 270 χιλιομέτρων μιας και η κατανάλωση που κυμάνθηκε στο SCR μοντέλο ήταν τα 5,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ενθαρρυντικά είναι και τα νούμερα που έφερε η Scrambler έκδοση, με τα 0-50 να έρχονται σε 2,3 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,8 δευτερόλεπτα, ρεπρίζ των 60-120 σε 7,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα τα 195 χιλιόμετρα.

Υπογράφοντας οι Brembo & Kayaba

Τα περιφερειακά που είναι εξοπλισμένη η Seiemmezzo STR είναι κάτι αναμενόμενο για μία Ιταλική μοτοσικλέτα. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών και διαδρομή τροχού 120 χιλιοστά. Η πίσω ανάρτηση που καλείται να παίξει ρόλο «γητευτή» σε κάθε έξοδο της στροφής, έχει τοποθετημένο ένα μονοσόκ αμορτισέρ KYB, με διαδρομή τροχού στα 120 χιλιοστά, που ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Στην επίτευξη της καλής οδηγικής συμπεριφοράς συμβάλει το άκαμπτο, ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο, συνεργαζόμενο σε καλά επίπεδα με το μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Για να ολοκληρωθεί ο συνδυασμός της πέδησης, επανδρώνεται με διπίστονες δαγκάνες της Brembo, για να μπορέσει να ακινητοποιήσει την STR ότι ώρα της ζητηθεί, ασκώντας πίεση τα τακάκια πάνω στους δύο δίσκους των 298 χιλιοστών μπροστά και πίσω σε έναν των 255 χιλιοστών. Στις δύσκολες καταστάσεις που θα αντιμετωπίσει με ολισθηρό οδόστρωμα, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, αναλαμβάνει έργο με μία μονάδα της Bosch 9.1 MB. Το πάζλ στον τομέα αυτό, έρχεται να συμπληρώσει η μέτρηση που έχουμε καταγράψει με την έκδοση SCR, φρενάροντας απότομα από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στα 0, σε 42,8 μέτρα. Ένα στοιχείο που λόγο ασφάλτινων ελαστικών των Pirelli Angel GT και τροχούς από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις 120/70-18 μπροστά και πίσω 160/60-17 που έχει η STR, μπορεί να μεταβληθεί ο αριθμός προς τα κάτω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Seiemmezzo στα Ιταλικά σημαίνει 6 ½.

Μία λέξη που ταιριάζει γάντι στα μοντέλο Seiemmezzo STR και SCR, μιας και μαζί με τα γραφικά αναγράφοντας αυτό τον αριθμό 6 ½, σημαίνουν στα Ιταλικά εξίμισι, κοινώς τα κυβικά εκατοστά που έχει ο κινητήρας. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED με τον εμπρός προβολέα να δίνει μία φινετσάτη εικόνα ακόμα και την ημέρα με την χρήση των DRL φώτων. Το μικροσκοπικό πίσω φανάρι είναι τοποθετημένο κάτω από τη σέλα τονίζοντας την ρετρό πλευρά της. Συνοδευόμενη από μία έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών, θα βρούμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται, απεικονίζοντας ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικό χιλιομετρητή, ρολόι, στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, θερμοκρασία κινητήρα, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, εναπομείναντα χιλιόμετρα, δύο interface και Bluetooth διασύνδεση μέσω Smartphone για διαχείριση κλήσεων και μουσικής. Επίσης, μέσω των αριστερών φωτιζόμενων διακοπτών η πλοήγηση στο μενού γίνεται με ευκολία.

200 κιλά με μόνο τα απαραίτητα.

Μπορεί να τα 649κ.εκ πλέον να φαντάζουν λίγα για Retro-naked μοτοσικλέτες ή για Scrambler προσανατολισμούς, αλλά σίγουρα δεν είναι. Τα 200 κιλά χωρίς υγρά που φέρει η Seiemmezzo STR, είναι ένα νούμερο που δεν θα μας δυσκολέψει ιδιαίτερα σε ελιγμούς ανάμεσα από άλλα οχήματα και στις εξερευνήσεις μας σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ειδικά με την SCR, τα τερέν που βρίσκονται σε σκονισμένα τοπία γίνονται παιδική χαρά για «μικρά» παιδιά. Στους εύκολους χειρισμούς της, βοηθάει και η απόσταση που έχει η σέλα από το έδαφος των 810 χιλιοστών. Εκτός των πρακτικών και στιλιστικών διαφορών που φέρουν η STR με την SCR, σε ζελατίνα, στο τιμόνι μεταβλητής διατομής, στη ποδιά, στους τροχούς, τα ελαστικά, στο εμπρός φτερό, στις πίσω χειρολαβές, στα πίσω πλαϊνά πλαστικά που διαμορφώνουν και το σχήμα της ουράς, τα βαμμένα σε χρυσό μπροστινά καλάμια και τα λάστιχα αντιολίσθησης των ποδιών στο ρεζερβουάρ, αλλάζουν και οι διαστάσεις σε πλάτος και ύψος. Η STR έχει 2150 μήκος x 820 πλάτος x 1120 ύψος, έναντι της SCR που έχει 2150 μήκος x 890 πλάτος x 1155 ύψος.

Η τιμή της είναι στα 7.690,00 ευρώ.