Η σούπερ οικονομική, στη χρήση, μοτοσυκλέτα της Honda βελτιώθηκε στα σημεία, ωρίμασε ακόμα περισσότερο και ήρθε ακόμη πιο κοντά στις προτιμήσεις των αναβατών, αφού όλες οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν έγιναν κατόπιν απαίτησης των τελευταίων. Τα ίδια ισχύουν φυσικά και για το Integra. Νέο, πιο δυναμικό look, βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, πιο ευχάριστη συμπεριφορά και ένα ακόμη καλύτερο DCT συνθέτουν την εικόνα των δύο Ιαπωνικών μοντέλων, η οποία συμπληρώνεται από την υψηλότατη ποιότητα κατασκευής και την λογική τιμή απόκτησης. NC750X και Integra παρουσιάζονται ακόμη πιο έτοιμα στο να σας προσφέρουν οικονομία, άνεση και χρηστικότητα στην καθημερινότητά σας. Είστε έτοιμοι να δεχτείτε αυτή την προσφορά;
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
77x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
54/6.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου
διαμάντι |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.535 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y /Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
-/Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
N |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/N |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr