Ένα από τα δύο μοντέλα παραγωγής, που η Aprilia έδειξε στην EICMA, ήταν και το ολοκαίνουργιο Shiver 900. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα η οποία λαμβάνει έναν σημαντικό "αέρα" ανανέωσης, γίνεται ισχυρότερη αλλά και ομορφότερη και εμείς έχουμε να δηλώσουμε ότι μας φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
Το naked μοντέλο της Aprilia ανεβαίνει σε κυβισμό αγγίζοντας πλέον τα 900 κ.εκ. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι πλήρως καινούργιος και έχει απόδοση 95 ίππων και 9 kgm ροπής. Η υπερκατασκευή της μοτοσυκλέτας είναι εντελώς ανανεωμένη και το Shiver 900 φέρει νέα καλύμματα ρεζερβουάρ καυσίμου, πλευρικά και πίσω πλαστικά και εμπρός φτερό.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, οι τροχοί, το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ και τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών είναι βαμμένα σε κόκκινο χρώμα, ενώ εντελως νέος είναι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι τεχνολογίας TFT. To μοντέλο θα έχει διαθέσιμο, στον προαιρετικό εξοπλισμό του, το σύστημα AMP, το οποίο μπορεί να συγχρονίσει τον πίνακα οργάνων του Shiver με το smartphone του αναβάτη. Το μοντέλο θα φέρει επίσης σύστημα Traction Control.
Ο νέος κινητήρας έχει αυξημένη διαδρομή εμβόλων, που θα αυξάνει σημαντικά την ροπή στις μεσαίες στροφές, σύμφωνα με την εταιρεία. Θα γίνει διαθέσιμο ένα κιτ περιορισμού ισχύος, στους 48 ίππους, για αναβάτες με δίπλωμα Α2.
Νέοι θα είναι οι τροχοί αλλά και το εμπρός πιρούνι του Shiver, το οποίο προέρχεται από την Kayaba και θα είναι ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
896.1 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
92Χ67.4 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
95.2/8.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9.17/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο trellis με πίσω τμήματα αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 41mm, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr