Στην ίδια φιλοσοφία με το Shiver, και το Dorsoduro λαμβάνει νέο δικύλινδρο κινητήρα των 900 κ.εκ., με απόδοση 95 ίππων και 9 kgm ροπής. Σύμφωνα με την Aprilia, η καμπύλη ροπής του νέου μοτέρ είναι και πιο επίπεδη, και πιο ψηλά, σε σχέση με το απερχόμενο μοτέρ των 750 κ.εκ. Το Dorsoduro 900 θα φέρει επίσης ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire και traction control, ενώ τα νέα όργανα έχουν μορφή οθόνης TFT η οποία μπορεί να συγχρονιστεί με smartphone, μέσω του συστήματος AMP.
To πλαίσιο έχει βαφτεί σε κόκκινο χρώμα, ενώ το εμπρός πιρούνι είναι νέο και προέρχεται από την Kayaba. Το τελευταίο είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ στις ίδιες παραμέτρους ρυθμίζεται και το πίσω αμορτισέρ. Επιπλέον, οι νέοι τροχοί του μοντέλου είναι ελαφρύτεροι, κατά 2 κιλά σε σύγκριση με αυτούς του προηγούμενου.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
896.1 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
92Χ67.4 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
95.2/8.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9.17/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
12 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο trellis με πίσω τμήματα αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 41mm, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
160 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
160 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17’’ |
Ελαστικό Π |
180/55-17’’ |
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr