Όπως είπαμε και παραπάνω, το επίκεντρο της προσοχής αλλά και της προβολής στο περίπτερο της Kawasaki, ήταν το νέο Versys-X 300. Γεγονός απόλυτα αναμενόμενο, καθώς η στροφή των κατασκευαστών προς τα μικρότερα on-off δεν κρύβεται, ενώ και το ίδιο το κοινό τα έχει υποδεχτεί πολύ ένθερμα.
Το νέο Versys-X 300 φέρει δικύλινδρο κινητήρα, κυβισμού 296 κ.εκ., ο οποίος φέρει αντικραδασμικό άξονα για εξομάλυνση της λειτουργίας του. Η συμπίεση του μοτέρ ανέρχεται στα 10,6:1, ενώ τα πιστόνια του είναι επιαλυμμένα με επικάλυψη alumite και κινούνται μέσα σε αλουμινένιους κυλίνδρους με επικάλυψη.
Ο κινητήρας είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 4 και το σύστημα εξάτμισης φέρει καταλύτη μονής κυψέλης. Η μονάδα είναι επίσης εξοπλισμένη με συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ η 6η σχέση είναι μακρύτερη για καλύτερη απόδοση στα ταξίδια.
Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός, ενώ πίσω αναλαμβάνει δράση ένα μονό αμορτισέρ. Τα φρένα του νέου Versys-X αποτελούνται από έναν δίσκο 290 χιλιοστών εμπρός και έναν διαμέτρου 220 χιλιοστών πίσω, με το σύστημα ABS να προέρχεται από την Bosch και να είναι η έκδοση 10!
Τέλος, τα όργανα της μοτοσυκλέτας αποτελούνται από ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και οθόνη πολλαπλών ενδείξεων LCD,ενώ το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρωματισμούς.
Περισσότερα τεχνικά στοιχεία θα ανακοινωθούν σύντομα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ο φακός σας έχει μπαταρίες; γιατί δεν βλέπω και πολλά πράγματα.