Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, το να αποφανθεί κάποιος για το τι είναι όμορφο και τι όχι, δεν έχει καμία απολύτως σημασία, πέραν της προσωπικής αξιολόγησης. Αυτό που έχει αντίκρυσμα ωστόσο, είναι να ανιχνεύσει κανείς τις αισθητικές επιλογές των κατασκευαστών και το ύφος / χαρακτήρα που θέλησαν να προσδώσουν στο κάθε μοντέλο. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, το Yamaha ΜΤ-07 εμφανίζει ξεκάθαρα την πιο “γωνιώδη” / “αιχμηρή” / “τεθλασμένη” σχεδίαση σε σχέση με τα άλλα δύο. Σε συνδυασμό με τις φλούο κίτρινες ζάντες και την εμπροσθοβαρή – επιθετική κατανομή των μαζών οπτικά, ανάγεται ως το πιο “αθλητικό – sporty” σε ότι αφορά στην εμφάνιση. To CB 650F έχει και αυτό αρκετά στοιχεία δυναμισμού, η πλάγια “ροή” των λαιμών της εξάτμισης καθώς και το γυμνό, βαμμένο σε βαθύ κόκκινο χρώμα “Y” που σχηματίζει η ένωση πλαισίου και υποπλαισίου, είναι τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το SV 650 έχει μια “σύγχρονη” αλλά χαμηλών τόνων σχεδίαση. Σίγουρα το χωροδικτύωμα του πλαισίου προσθέτει πόντους και το αποτέλεσμα ως σύνολο είναι πολύ ισορροπημένο, όμως η μοτοσικλέτα, συγκριτικά με τις άλλες δύο, δεν κερδίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων. Από την άλλη βέβαια αυτό είναι κάτι πολύ θετικό, καθώς το SV αποτελεί άριστη βάση για ασκήσεις customizing! To Suzuki είναι όμως και το πιο προσεγμένο απ΄ όλα σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, καθώς τα πάντα πάνω του φωνάζουν ποιότητα. Το Honda ακολουθεί από κοντά αλλά σε δύο σημεία θα θέλαμε λίγο περισσότερη προσοχή: α) στα αυτοκόλλητα – γραφικά που δεν δείχνουν να έχουν περαστεί με βερνίκι και β) σε κάποιους τριγμούς από τα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ που οφείλονται σε συντονισμό. Το MT-07 “πάσχει” και αυτό στο θέμα των αυτοκόλλητων, ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί η πολύ χαλαρή αντικραδασμική έδραση του τιμονιού, που έχει ως αποτέλεσμα αυτό να κουνιέται ασκώντας του ακόμη και μικρή πίεση. Για να μην αναφερόμαστε μόνο στα στραβά βέβαια, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ως naked μοτοσικλέτες (που σημαίνει όλα φόρα – παρτίδα) και οι τρεις είναι πολύ προσεγμένες, σε ότι αφορά στην συναρμογή, στο φινίρισμα και στην βαφή.
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr