Πολύ δύσκολο να καταλήξεις στο ποια είναι η “καλύτερη” μοτοσικλέτα του συγκριτικού. Θα ήταν προτιμότερο να λέγαμε στο ποια είναι η καταλληλότερη για κάθε τύπο αναβάτη, δηλαδή αναλόγως των αναγκών του και της χρήσης που θα κάνει αλλά αυτό πιστεύουμε ότι περιγράφεται αναλυτικά στις προηγούμενες παραγράφους. Με αντικειμενικά κριτήρια, το Honda CB 650F είναι το πιο ολοκληρωμένο και αυτό που προσαρμόζεται πιο καλά και πιο εύκολα σε οποιαδήποτε οδηγική συνθήκη. Στα 8.230 ευρώ που κοστίζει όμως είναι το ακριβότερο και με διαφορά, γεγονός που δεν μπορεί να μην το εξετάσει κανείς. Το Suzuki SV 650, αν ασχοληθεί κάποιος με το πιρούνι του (δηλαδή λάδια και ελατήρια), μπορεί να διεκδικήσει άνετα τον τίτλο του καλύτερο all around από το Honda, με τις διαφορές τους, πέραν τις τιμής φυσικά, να είναι εγγενείς και να αφορούν στο τετρακύλινδρος Vs δικύλινδρος. Το Yamaha ΜΤ-07, είναι το πιο fun και το πιο προσιτό (έστω με μικρή διαφορά από το Suzuki) και θα κερδίσει πολύ εύκολα τους αναβάτες που αρέσκονται στην σβέλτη και δυναμική οδήγηση παντού και πάντα. Ωστόσο ο πιο “μπριόζος” χαρακτήρας του, ίσως κουράσει όσους δεν είναι συνέχεια στην “πρίζα”. Τελικά λοιπόν; Αν θα έπρεπε να επιλέξουμε μόνο ένα, αυτό θα ήταν το Suzuki SV 650. Θα φτιάχναμε (εύκολα και προσιτά) την υστέρηση στο μπροστινό του και μετά θα επικεντρωνόμασταν στο να βάλουμε χρώμα στην ουδετερότητα του. Γιατί αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο προσόν του SV, ότι αποτελεί μια πολύ καλή βάση, την οποία ο καθένας μπορεί να φέρει εύκολα στα μέτρα του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Honda CB 650F | Suzuki SV 650 | Yamaha MT-07 | |
Κινητήρας | 4T, 4Κ, Υ/Ψ, 16β | 4Τ, V2, Y/ψ, 8β | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 | 645 | 689 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 67 Χ 46 | 81 Χ 62,6 | 80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,4 | 11,2 | 11,5 |
Ισχύς (Ίπποι / σ.α.λ.) | 87/11.000 | 75/8.500 | 74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,4/7.000 | 6,5/8.100 | 6,9/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ψεκασμός | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17,3 | 13,8 | 17 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) | 5,4 | 4,6 | 5,3 |
Βάρος (κιλά, γεμάτο) | 208 | 197 | 182 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ. / ώρα) | 225 | 215 | 215 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |||
Τύπος | Ατσάλινο, δύο δοκών | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. | Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. | Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 125 | 137 |
Αναρτήσεις Π | Μονό αμορτισέρ ΠΕ | Μονό αμορτισέρ ΠΕ | Μονό αμορτισέρ ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 127 | 63 | 130 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320, 2Ε, ΑΒS | 2Δ/290, 2Ε, ΑΒS | 2Δ/282, 4Ε, ΑΒS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ 240, 1Ε, ABS | Δ 260, 1Ε, ABS | Δ 245, 1Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 120/70-17" | 120/70-17" | 120/70-17" |
Ελαστικο Π | 180/55-17" | 160/60-17" | 180/55-17" |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 2110 | 2140 | 2085 |
Πλάτος (χλστ.) | 775 | 760 | 745 |
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 810 | 785 | 805 |
Μεταξόνιο (χλστ. ) | 145 | 1445 | 1400 |
Εξοπλισμός | |||
ABS / Ρυθμίσεις | Ν/Ο | Ν/Ο | Ν/Ο |
Traction Control / Ρυθμίσεις | Ο | Ο | Ο |
Στροφόμετρο | Ν | Ν | Ν |
Immobilizer | Ν | Ν | Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ο | Ν | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | Ν | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν | Ν | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμιζόμενη | Ο | Ο | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α | Ν/Ο | Ν/Ο | Ν/Ο |
Πλάγια σταντ | Ν | Ν | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ο | Ο | Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο | Ο/Ο | Ο/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ο/Ν | Ο/Ν | Ο/Ν |
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Kymco Downtown GT 350i ABS/TCS: GT scooter με απόδοση 29 ίππων
HYPER-X Powersport Batteries - MF SERIES
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Kλειδαριά δισκοφρένου SXP 502Κ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr