Παρά το γεγονός ότι το EC 250 σχεδιάστηκε για το χώμα, έχει δυνατότητες για κίνηση σε κάθε τερέν. Αν και κατηγοριοποιείται ως enduro, αποδεικνύεται άνετο για έναν ή δύο αναβάτες. Επιπλέον, ο τετράχρονος κινητήρας των 250 κ.εκ. αποδίδει 28 χορταστικούς ίππους.
Επιπλέον, ο περιμετρικός σκελετός που χρησιμοποιείται ήδη από τη Gas Gas σε άλλα μοντέλα είναι γνωστός για την ισορροπία και τον εύκολο χειρισμό που προσφέρει στον αναβάτη. Από την άλλη, το ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ σχεδιάστηκαν από την Ollé ειδικά να μεταφέρουν δύο αναβάτες και έτσι το Cami 250 διαθέτει και μαρσπιέ για συνεπιβάτη.
¶λλα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι τα δισκόφρενα Galfer “Wave” και τα ελαστικά Pirelli από το Six Days, για τέλεια πρόσφυση σε ακραίες συνθήκες.
Το νέο Gas Gas EC 250 4T Cami 2014 είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, μέσω της Extra Products, και διατίθεται έναντι 5.500 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β, 1ΕΕΚ
Κυβισμός: 249,6cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 77 x 53,6mm
Εκκίνηση: Μίζα και μανιβέλα
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική
Κιβώτιο: 6 ταχυτήτων
Καμπάνα-Σύμπλεξη: Υγρός πολύδισκος
Καρμπυρατέρ: Dellorto 34
Πλαίσιο: Περιμετρικό από Χρωμιομόλυβδο
Ψαλίδι: Αλουμινίου με μοχλικό σύστημα
Εμπρός Ανάρτηση: Ollé ανεστραμμένο πιρούνι 41mm χωρίς ρυθμίσεις
Εμπρός Διαδρομή: 250mm
Πίσω Ανάρτηση: Ollé μονό αμορτισέρ χωρίς ρυθμίσεις
Πίσω Διαδρομή: 260mm
Εμπρός Τροχός: 90/90-21 Ελαστικό Pirelli Six Days
Πίσω Τροχός: 140/80-18 Ελαστικό Pirelli Six Days
Εμπρός Φρένο: Δίσκος της Galfer 260mm - 2πίστονη δαγκάνα
Πίσω Φρένο: Δίσκος της Galfer 220mm - μονοπίστονη δαγκάνα
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7,6 Λίτρα
Βάρος: 117 κιλά
Ιπποδύναμη: 28/9000 σ.α.λ.
Μήκος x Ύψος x Πλάτος: 2.135 x 820 x 1220mm
Μεταξόνιο: 1.470mm
Ύψος Σέλας: 920mm
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr