Κάποια από αυτά προτάσσουν ως δυνατό τους όπλο την οικονομία και άλλα, τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που βασίζονται απλά στις επιδόσεις τους, αλλά και στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά τους. Όλα, όμως, έχουν ένα κοινό: το γεγονός ότι αποτέλεσαν τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας τους για τον Αύγουστο του 2011 και βρέθηκαν περισσότερο από τους ανταγωνιστές τους στους ελληνικούς δρόμους, άσχετα με το ποιοι ήταν οι λόγοι, για τους οποίους επιλέχθηκαν.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
278 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
22,2/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/5.750 |
Βάρος (κιλά) |
165 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
645 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
70/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6/6.400 |
Βάρος (κιλά) |
197 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
124,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
Βάρος (κιλά) |
100,4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,1/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/5.500 |
Βάρος (κιλά) |
172 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
249 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
33/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,2/8.200 |
Βάρος (κιλά) |
169 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
660 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
48/6.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/5.250 |
Βάρος (κιλά) |
192 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
223 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
19/8.300 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,8/6.500 |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
1.340 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Βάρος (κιλά) |
220 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) |
863 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
7,1/3.750 |
Βάρος (κιλά) |
251 |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr