Το Piaggio Mp3 300 γεννήθηκε μέσα από την πρόσφατα
ανανεωμένη τεχνική πλατφόρμα του νέου Mp3 500. Ο προσεκτικός και πλήρης
επανασχεδιασμός συνεισφέρει στην αύξηση της άνεσης. Η σέλα έχει αποκτήσει
πιο πλούσιες διαστάσεις: Επίπεδη και άνετη για δύο, βελτιωμένη σε σχέση με
εκείνη της προηγούμενης γενιάς, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι
αφορά τη θέση ποδιών του οδηγού.
Το νέο Mp3 είναι το
πρώτο τρίτροχο σκούτερ που διατίθεται με σύστημα πέδησης ABS με ενσωματωμένο
σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR είναι ένας
ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης που ρυθμίζει το συντελεστή ολίσθησης του πίσω
τροχού και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Το προηγμένο σύστημα
Piaggio Multimedia Platform, διαθέσιμο στα αξεσουάρ του νέου Mp3, επιτρέπει τη
σύνδεση smartphone στο on-board ηλεκτρονικό σύστημα μετατρέποντάς το σε ένα πολυχρηστικό
όργανο, έναν πραγματικό υπολογιστή ταξιδιού ικανό να παρουσιάσει σε πραγματικό
χρόνο πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, το στροφόμετρο αλλά και την ισχύ και ροπή
του κινητήρα, επιτάχυνση, γωνία κλίσης, τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου,
μέση ταχύτητα, τάση μπαταρίας, πίεση ελαστικών και αρκετά ακόμα. Επίσης είναι
δυνατό να δει ο οδηγός χάρτες και διαδρομές, αλλά και να βρει τοποθεσίες όπως
βενζινάδικα ή σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης.
Το Piaggio Mp3 είναι
διαθέσιμο στις εκδόσεις Business LT
και Sport LT, με διαφορές σε ό,τι αφορά
τον εξοπλισμό και την γκάμα χρωμάτων. Η διακρίνεται από ορισμένες λεπτομέρειες
όπως το χρωμιωμένο προστατευτικό της εξάτμισης, η καφέ σέλα, οι ειδικοί
καθρέφτες και το γυαλιστερό γκρι τελείωμα στο κεντρικό τούνελ, το τιμόνι και τις
χειρολαβές συνεπιβάτη. Η Sport ξεχωρίζει από τα μαύρα γυαλιστερά τελειώματα στο
προστατευτικό της εξάτμισης, τις χειρολαβές συνεπιβάτη, το τιμόνι και το
κεντρικό τούνελ.
Τέλος υπάρχει και η
έκδοση Hybrid, στην οποία ένας
ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρεί στον παραδοσιακό εσωτερικής καύσης. Ο ηλεκτρικός
κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία που απασχολεί τον χώρο κάτω από τη
σέλα, εις βάρος του αποθηκευτικού χώρου μεν, υπέρ της κατανάλωσης και της
περιβαλλοντικής συνέπειας δε.
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (cc): 278
Ισχύς (hp/rpm): 23/7.250
Ροπή (kg.m/rpm): 2,5/6.250
Βάρος (kg): 227 / 260 (Hybrid LT)
Τιμή (ευρώ): 7.850 /
8.920 (Hybrid LT)
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr