Η σέλα ικανοποιεί για την αστική χρήση, θα ήταν ακόμα καλύτερη γλιστρούσε λιγότερο. Χάρη στο καλό αφρώδες, η άνεση δεν θυσιάζεται.

Η σέλα ικανοποιεί για την αστική χρήση, θα ήταν ακόμα καλύτερη γλιστρούσε λιγότερο. Χάρη στο καλό αφρώδες, η άνεση δεν θυσιάζεται.

Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί, αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.

Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί, αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.

Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του ήταν λίγο μεγαλύτερα.

Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του ήταν λίγο μεγαλύτερα.

Από το κουμπί αυτό (πάνω από την μίζα), ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα.

Από το κουμπί αυτό (πάνω από την μίζα), ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα.

  • Η σέλα ικανοποιεί για την αστική χρήση, θα ήταν ακόμα καλύτερη γλιστρούσε λιγότερο. Χάρη στο καλό αφρώδες, η άνεση δεν θυσιάζεται.
  • Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί, αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.
  • Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του ήταν λίγο μεγαλύτερα.
  • Από το κουμπί αυτό (πάνω από την μίζα), ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα.

Aνεση-εργονομία

Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομμάτι της εργονομίας, καθώς το μοντέλο της SYM έχει κάποιες διαφορές από το «μέσο παπί». Αν και η τοποθέτηση τιμονιού και μαρσπιέ είναι σαφώς στα πρότυπα της κατηγορίας, η υπερυψωμένη ποδιά στο κέντρο αλλάζει την ευκολία πρόσβασης: Ο αναβάτης πρέπει να το καβαλήσει είτε με το πόδι πάνω από την σέλα, είτε ψηλά πάνω από την ποδιά και όχι απευθείας, από εμπρός. Αποτελεί ένα ελαφρύ μείον στο καθημερινό ανέβα-κατέβα, όμως η ψηλή ποδιά μπορεί να σας προσφέρει επιπλέον στήριξη σε κατάσταση έντονου φρεναρίσματος. Πολύ έξυπνη λεπτομέρεια είναι τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Η ύπαρξή τους μπορεί, εύκολα και γρήγορα, να γλιτώσει τον αναβάτη από «κακοτοπιά», αν σε κάποια στροφή το μαρσπιέ βρει στο δρόμο ή σε οποιαδήποτε είδους άλλη επαφή, που θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμα και σε πτώση! Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, με τη σειρά τους, είναι μεταλλικά και κάνουν σωστά αυτό που πρέπει, αν και με την χρήση ελαστικής επένδυσης η άνεσή τους θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη.


Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί, αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.

Ο χώρος κάτω από την σέλα χωρά αρκετά μικροαντικείμενα. Δύσκολα θα βάλετε κράνος εκεί, αλλά η επιπλέον πρακτικότητα δεν αμφισβητείται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η σέλα του VF125 είναι στενή στο εμπρός της μέρος, αλλά ιδιαίτερα μακριά και γεμισμένη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες. Το αιχμηρό σχήμα της, που συμφωνεί με τις γραμμές του μοντέλου, σημαίνει ότι στα φρεναρίσματα ο αναβάτης γλιστρά ελαφρώς προς τα εμπρός, όμως σε θέμα άνεσης η σέλα ικανοποιεί πλήρως και ακόμα και οι μεγαλύτερες αστικές διαδρομές, δεν θα κουράσουν. Το ίδιο ισχύει και για την πίσω θέση, ενώ ατού αποτελεί και η πίσω χειρολαβή που, προφανώς, προσφέρει στο δεύτερο άτομο ακόμα μεγαλύτερη στήριξη.

Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του ήταν λίγο μεγαλύτερα.

Καθαρά σπορ η ασιθητική του πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο να κυριαρχεί. Το ταχύμετρο θα ήταν ακόμα πιο ευανάγνωστο αν τα ψηφία του ήταν λίγο μεγαλύτερα.


Στο «γραφείο» του αναβάτη, το βλέμμα κεντρίζει ο ξεκάθαρα σπορ πίνακας οργάνων, με  το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο. Παράπλευρά του, μία LCD οθόνη απεικονίζει το ταχύμετρο, την στάθμη καυσίμου και την επιλεγμένη σχέση, αλλά και μια σειρά βοηθητικών ενδείξεων όπως ώρα και χιλιομετρητές. Στα χειριστήρια, διακρίνει εύκολα κανείς το μεγάλο πλήκτρο στην δεξιά πλευρά, το οποίο ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά την σέλα του VF. Από κάτω της, ο αναβάτης θα βρει έναν αποθηκευτικό χώρο, αρκετά βαθύ, για μικροαντικείμενα και χαρτιά. Ωστόσο, αν θελήσετε να φιλοξενήσετε κράνος εκεί, θα χρειαστεί αυτό να είναι αποκλειστικά jet τύπου και αρκετά μικρό σε διαστάσεις.  

Από το κουμπί αυτό (πάνω από την μίζα), ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα.

Από το κουμπί αυτό (πάνω από την μίζα), ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά η σέλα.

 

Σελίδα 1Test: SYM VF125
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA