Ένα τυπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος, που επιτελεί την δουλειά του στα τυπικά πλαίσια χωρίς υπερβάσεις. Η μαλακή ρύθμιση του λειτουργεί υπέρ της άνεσης.

Ένα τυπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος, που επιτελεί την δουλειά του στα τυπικά πλαίσια χωρίς υπερβάσεις. Η μαλακή ρύθμιση του λειτουργεί υπέρ της άνεσης.

Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

To πίσω ελαστικό πλάτους 120 χιλιοστών αλλάζει εντελώς τον τρόπο που το VF 125 πατάει το δρόμο. Να σας θυμίζουμε ότι η διάστασή του είναι η ίδια με αυτή των... εμπρός ελαστικών στις Street μοτοσυκλέτε

To πίσω ελαστικό πλάτους 120 χιλιοστών αλλάζει εντελώς τον τρόπο που το VF 125 πατάει το δρόμο. Να σας θυμίζουμε ότι η διάστασή του είναι η ίδια με αυτή των... εμπρός ελαστικών στις Street μοτοσυκλέτες;

  • Ένα τυπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος, που επιτελεί την δουλειά του στα τυπικά πλαίσια χωρίς υπερβάσεις. Η μαλακή ρύθμιση του λειτουργεί υπέρ της άνεσης.
  • Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
  • To πίσω ελαστικό πλάτους 120 χιλιοστών αλλάζει εντελώς τον τρόπο που το VF 125 πατάει το δρόμο. Να σας θυμίζουμε ότι η διάστασή του είναι η ίδια με αυτή των... εμπρός ελαστικών στις Street μοτοσυκλέτε

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Μία κατασκευή τύπου «ραχοκοκαλιάς» από ατσάλι αποτελεί το πλαίσιο του VF125. Αν και κρύβεται επιμελώς πίσω από το κοστούμι, ο κεντρικός σωλήνας του πλαισίου είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης, αφήνοντας να εννοηθεί η συμβολή του στην ακαμψία του συνόλου. Εμπρός, το VF φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται με ατσάλινο ψαλίδι. Η επιλογή τροχών είναι ίσως το ισχυρότερο σημείο διαφοροποίησης του VF125, από οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας του καθώς πρακτικά μιλάμε για χρήση ελαστικών μοτοσυκλέτας. Το πίσω λάστιχο πλάτους 120 χιλιοστών το συναντούσες κάποτε σε… σπορ δίχρονες κατασκευές με πάνω από 50 ίππους! Σκεφτείτε πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα. Σε συνδυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επίπεδο, στο δρόμο. Στο σύστημα πέδησης, συναντάμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, διαμέτρου 220 χιλιοστών, που συνεργάζονται με δαγκάνες 2 και ενός εμβόλου αντίστοιχα. Τα φρένα συνδέονται μεταξύ τους με κύκλωμα CBS, που ενεργοποιεί και την εμπρός δαγκάνα με την πίεση του πεντάλ φρένου, ενώ στις μετρήσεις φρεναρίσματος το VF ικανοποιεί, πετυχαίνοντας 32 μέτρα ακινητοποίησης από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα.


Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Τα δοχεία αερίου σε κόκκινο χρώμα ξεχωρίζουν, στα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1Test: SYM VF125
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA