Το ανανεωμένο 690 Duke είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα που κρύβει μέσα της ένα μεγάλο μέρος από τη γοητεία των πρώτων Duke με απίστευτη μαεστρία. Πολιτισμένο και απίστευτα φιλικό με τον αρχάριο αναβάτη που θα το χαρεί εντός και εκτός των τειχών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
690 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
105x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
72,5/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7,54/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,4 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
148,5 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, WP 43 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή |
135 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 4Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /260, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.466 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα