Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt