Με το ολοκαίνουριο κοστούμι της η μοτοσικλέτα της Honda κλέβει καρδιές και με τις υπόλοιπες μικρές αλλαγές, στις οποίες προχώρησε η ιαπωνική εταιρία, έγινε ελαφρώς καλύτερη σε σχέση με εκείνη που αντικαθιστά. Απέναντι στις υπόλοιπες sport μοτοσικλέτες που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας Α2 έχει το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου κινητήρα και των καλύτερων επιδόσεων, κάτι που λειτουργεί και σαν ψυχολογικό πλεονέκτημα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
--- |
Βάρος, πλήρες (kg) |
194 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
188 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.080 |
Πλάτος (χλστ.) |
750 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ
/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/ Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/
Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr