Η νέα γενιά μοτέρ της Honda, λοιπόν, με το όνομα eSP έχει κύριο χαρακτηριστικό τις άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, χαρακτηριστικά που θα επιτυγχάνονται με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και συστημάτων, όπως το ACG.
Πριν προχωρήσουμε στην αναφορά των διαφορών ενός eSP κινητήρα με έναν απλό, ας δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα. Χάρη σε αυτό, οι επεμβάσεις που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Honda στον κινητήρα eSP ήταν δυνατές.
Ποιες, όμως, είναι οι διαφορές του eSP κινητήρα που του επιτρέπουν τόσο οικονομική κατανάλωση; Είναι οι εξής:
•Ο θάλαμος καύσης είναι πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος, αλλά και χιτώνιο που απάγει ταχύτερα τη θερμότητα.
•Το προφίλ του εκκεντροφόρου είναι ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
•Ο κύλινδρος δε βρίσκεται σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου, με αποτέλεσμα να μειώνεται η τριβή ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο, ενώ το πιστόνι είναι ελαφρύτερο.
•Για τη μείωση των τριβών υπάρχουν βελονοειδή ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων. Για τον ίδιο σκοπό, στην περίπτωση του PCX, τα ρουλεμάν στη μετάδοση έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό και μειώνουν τις τριβές στη συγκεκριμένη περιοχή κατά 20%.
•Το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, με τις ψήκτρες του ψυγείου να είναι 1,5 φορές πιο αποδοτικές στην απαγωγή θερμότητας.
•Μικρότερο και ελαφρύτερο είναι και το βεντιλατέρ, το οποίο μειώνει τις τριβές.
•Η φτερωτή είναι πιο ήσυχη, ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος.
•Η ισχύς στον πίσω τροχό φτάνει μέσω τριών ελικοειδών γραναζιών τα οποία λιπαίνονται πιο αποδοτικά μειώνοντας έτσι τις τριβές ακόμη περισσότερο.
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr