Η ανάγκη να ανανεωθεί το ZX-6R ήταν κάτι παραπάνω από επιτακτική, καθώς η κατηγορία των μεσαίων supersport έχει σημειώσει άλματα (κυρίως τεχνολογικής) προόδου τα τελευταία χρόνια και το 600άρι Ninja δεν μπορούσε να μείνει άλλο πίσω. Ριζική ανανέωση ο στόχος λοιπόν!
Για το λόγο αυτό, η Kawasaki αποφάσισε ότι πρέπει να πραγματοποιηθούν σημαντικές αλλαγές στο μοντέλο, το οποίο σημειωτέον έχει παραμείνει ίδιο από πρόπερσι. Η ανανέωση του ZX-6R ξεκίνησε από την αισθητική του και συνέχισε στα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη του.
Αλλαγές στον κινητήρα
· Ελαφρύτερος κατά 1,5 κιλό κινητήρας
· Νέοι εκκεντροφόροι από SCM
· Καπάκια από ελαφρύ μαγνήσιο
· Επανασχεδιασμός του κιβωτίου ταχυτήτων
· Μείωση των μεταλλικών μερών της αντλίας λαδιού
· Επανασχεδιασμός και επανατοποθέτηση του ψυγείου
Επιδόσεις
· Αύξηση των επιδόσεων στις μεσαίες σ.α.λ.
· Νέο προφίλ πιστονιών
· Νέο προφίλ εκκεντροφόρων
· Τοποθέτηση δύο τελικών, διαφορετικού μήκους, στην εξάτμιση
· Μείωση μηχανικών τριβών
· Σταθερότερη μετάδοση
Λειτουργία
· Ακριβέστερη ανταπόκριση γκαζιού
· Τοποθέτηση κυλινδρικών «οδηγών» στην κορυφή του φίλτρου αέρα για αύξηση της αποτελεσματικότητας στην καύση καυσίμου
· Νέα βελτιωμένη μίζα
Πλαίσιο
· Τοποθέτηση υποπλαισίου δύο κομματιών από αλουμίνιο
· Το υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο και στενότερο
· Ένωση των εισαγωγών αέρα και των στηριγμάτων του πίνακα ελέγχου με το ram air για μείωση βάρους και αυξημένη ακαμψία
· Αναθεώρηση της γεωμετρίας και του κέντρου βάρους του πλαισίου
· Αυξημένη ακαμψία γύρω από το πιρούνι και το πίσω μέρος του κινητήρα
· Νέα γωνία κλισεως τοποθέτησης του κινητήρα
· Τοποθέτηση προθαλάμου στην εξάτμιση
Εργονομία
· Ψηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ που βελτιώνουν τη θέση οδήγησης
· Το ρεζερβουάρ είναι πιο πλατύ στο πάνω μέρος (όπως στο ZX-10R) και στενότερο στο κάτω
· Χαμηλότερη και στενότερη σέλα
· Κοντύτερο τρέιλ, το οποίο ευνοεί την απόκριση του τιμονιού και την αίσθηση του πιρουνιού
Αναρτήσεις
· Νέο πιρούνι, νέας τεχνολογίας, από τη Showa
· Το μεγάλης διαμέτρου εσωτερικό πιστόνι στο πιρούνι χαρίζει μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη αίσθηση
· Ψαλίδι βασισμένο σε αυτό του ZX-10R
Φρένα
· Μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω δίσκος 220 χιλ.
· Επανατοποθέτηση του λεβιέ του πίσω φρένου για βελτιωμένη αίσθηση και ακρίβεια
Περιφερειακά μέρη
· Νέο φέρινγκ με βελτιωμένη αεροδυναμική
· Τοποθέτηση σταμπιλιζατέρ της Ohlins στον στάνταρ εξοπλισμό
· Διπλοί προβολείς όπως του ZX-10R
· Μονοκόμματο μπροστινό φτερό (του προηγούμενο μοντέλου διαιρούταν σε τρία κομμάτια)
· Νέος πίνακας οργάνων στα πρότυπα του ZX-10R